A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради з 01.03.2021 по 01.05.2021

Дата: 14.05.2021 09:51
Кількість переглядів: 53

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради

з 01.03.2021 по 01.05.2021

Центр надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради ( далі - ЦНАП) створений згідно з рішенням Великоплосківської сільської ради №20-VII від 4 грудня 2020 року «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради та затвердження Положення про нього».      

Фактично ЦНАП почав працювати з 1 березня 2021 року. Свою діяльність Центр здійснює за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів адміністративних послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Метою роботи ЦНАПу є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

Звернувшись до Центру громадяни мають змогу:

- отримати консультації спеціалістів;

- визначитись із переліком необхідного пакету документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;

- отримати адміністративні послуги, а також оформити документи дозвільного характеру.

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 146 види послуг, а саме:

1) Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців – 7;

2) Нотаріальні послуги – 5;

3) Реєстрація нерухомості – 8;

4) Реєстрація бізнесу- 26;

5) Земельні питання – 48, з них 17 послуг, які надаються Державної службою України з питань геодезії, картографії та кадастру через адміністратора ЦНАПу Великоплосківської сільської ради;

6) Питання місцевого значення – 14;

7) Послуги соціальної сфери – 38.

Рішенням виконавчого комітету Великоплосківської сільської ради №24 від 31.03.2021 року були затвердженні інформаційні та технологічні картки на кожну адміністративну послугу завдяки яким громадянин, який звертається до ЦНАПу може отримати повну інформацію щодо надання адміністративної послуги, а саме: про ЦНАП (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту); перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання / підстави отримання адміністративної послуги; платність або безоплатність та строк надання адміністративної послуги, розмір та порядок внесення адміністративного збору за платну адміністративну послугу; результат надання адміністративної послуги; можливі способи отримання відповіді (результату); акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуг – містяться в інформаційній картці. Технологічна картка адміністративної послуги містить інформацію про порядок надання адміністративної послуги, а саме: етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги, відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги; структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи, строки виконання етапів (дії, рішення).

Протягом роботи ЦНАП, а саме з 01.03.2021 по 01.05.2021 року адміністраторами ЦНАП було зареєстровано та надано 223 адміністративних послуги, з них:

  • нотаріальні послуги - 19;
  • у сфері земельних відносин та питань місцевого значення – 62;
  • у сфері реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 65;
  • послуги соціального характеру 77.

Для автоматизації процесу прийому документів адміністратором ЦНАП, Великоплосківська сільська рада подала заявку до Міністерства цифрової трансформації України на підключення до системи ПК «ВУЛИК». Дана система забезпечує:

- впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів;

- покращення стану виконавчої дисципліни;

- створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;

- підвищення ефективності роботи працівників шляхом зменшення кількості однотипних рутинних операцій та зосередження уваги на підвищенні якості обслуговування замовників;

- оперативний моніторинг та контроль за будь-якою діяльністю, пов'язаною з наданням відповідних адміністративних послуг.

Представники Центру постійно приймають участь у заходах, до яких залучені представники міністерств та центральних органів виконавчої влади, метою яких є обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг.

У подальшому серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь