Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради з 01.03.2021 по 01.05.2021

Дата: 14.05.2021 09:51
Кількість переглядів: 532

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради

з 01.03.2021 по 01.05.2021

Центр надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради ( далі - ЦНАП) створений згідно з рішенням Великоплосківської сільської ради №20-VII від 4 грудня 2020 року «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Великоплосківської сільської ради та затвердження Положення про нього».      

Фактично ЦНАП почав працювати з 1 березня 2021 року. Свою діяльність Центр здійснює за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів адміністративних послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Метою роботи ЦНАПу є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

Звернувшись до Центру громадяни мають змогу:

- отримати консультації спеціалістів;

- визначитись із переліком необхідного пакету документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;

- отримати адміністративні послуги, а також оформити документи дозвільного характеру.

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 146 види послуг, а саме:

1) Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців – 7;

2) Нотаріальні послуги – 5;

3) Реєстрація нерухомості – 8;

4) Реєстрація бізнесу- 26;

5) Земельні питання – 48, з них 17 послуг, які надаються Державної службою України з питань геодезії, картографії та кадастру через адміністратора ЦНАПу Великоплосківської сільської ради;

6) Питання місцевого значення – 14;

7) Послуги соціальної сфери – 38.

Рішенням виконавчого комітету Великоплосківської сільської ради №24 від 31.03.2021 року були затвердженні інформаційні та технологічні картки на кожну адміністративну послугу завдяки яким громадянин, який звертається до ЦНАПу може отримати повну інформацію щодо надання адміністративної послуги, а саме: про ЦНАП (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту); перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання / підстави отримання адміністративної послуги; платність або безоплатність та строк надання адміністративної послуги, розмір та порядок внесення адміністративного збору за платну адміністративну послугу; результат надання адміністративної послуги; можливі способи отримання відповіді (результату); акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуг – містяться в інформаційній картці. Технологічна картка адміністративної послуги містить інформацію про порядок надання адміністративної послуги, а саме: етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги, відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги; структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи, строки виконання етапів (дії, рішення).

Протягом роботи ЦНАП, а саме з 01.03.2021 по 01.05.2021 року адміністраторами ЦНАП було зареєстровано та надано 223 адміністративних послуги, з них:

  • нотаріальні послуги - 19;
  • у сфері земельних відносин та питань місцевого значення – 62;
  • у сфері реєстрації/зняття з реєстрації мешканців – 65;
  • послуги соціального характеру 77.

Для автоматизації процесу прийому документів адміністратором ЦНАП, Великоплосківська сільська рада подала заявку до Міністерства цифрової трансформації України на підключення до системи ПК «ВУЛИК». Дана система забезпечує:

- впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів;

- покращення стану виконавчої дисципліни;

- створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;

- підвищення ефективності роботи працівників шляхом зменшення кількості однотипних рутинних операцій та зосередження уваги на підвищенні якості обслуговування замовників;

- оперативний моніторинг та контроль за будь-якою діяльністю, пов'язаною з наданням відповідних адміністративних послуг.

Представники Центру постійно приймають участь у заходах, до яких залучені представники міністерств та центральних органів виконавчої влади, метою яких є обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг.

У подальшому серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь