Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Як скласти резюме: 3 кроки і 5 порад. Радить Державна служба зайнятості

Дата: 27.04.2020 08:21
Кількість переглядів: 669

Період карантину змушує нас змінити  свою стандартну поведінку, звички та  плани. Достеменно відомо лише те, що нам усім буде потрібна робота. Знаємо, що пересічні українці й українки не з тих, хто чекатиме, що після карантину станеться диво. Уже зараз економіка країни робить перші кроки в нових умовах і потребує робочих рук, зокрема, це підприємства та установи критичної інфраструктури  такі як: енергетика, хімічна промисловість, транспорт,  інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство.  А громадяни, у свою чергу, потребують нових джерел доходів.

Державна служба зайнятості і в таких нестандартних умовах намагається  допомогти громадянам в пошуках роботи. Важливим елементом у цьому є написання резюме. Саме резюме є тим основним  документом, на основі якого роботодавець  може оцінити свого потенційного працівника, а пошукач роботи – презентувати себе перед роботодавцем.

Три кроки  для успішного пошуку  роботи

Пропонуємо Вам сучасний сервіс з написання резюме:

  1. Зареєструйтесь на Освітньому порталі служби – за посиланням:  http://skills.dcz.gov.ua/

  2. Оберіть рубрику “КУРСИ” та у переліку курсів – «Створити резюме на сайті».

  3. Перегляньте відео, створене нашим консультантом. Оберіть рубрику “РЕЗЮМЕ” та напишіть своє резюме  в режимі онлайн.

Оце й все. Наступним кроком, ймовірно,  буде співбесіда, чи то під час телефонної розмови, чи з використанням інших сучасних технологій. Як краще підготуватися до співбесіди Ви також можете дізнатися, переглянувши  інші відеоматеріали Освітнього порталу ДСЗ.

Створюючи своє резюме та шукаючи роботу в сучасних умовах, варто згадати,  що за китайською філософією ієрогліф, який означає кризу, має ще й другий зміст — шанс. У  часи тривоги й кризи одночасно  з'являється можливість "пізнати себе" по-новому: згадати про забуті компетенції, відкрити власні таланти й вдало викласти їх у тексті.

П' ять порад

  1. Будьте оригінальними, але в рамках. Джазмени, які стали гуру імпровізації, довго вивчали ази музичної теорії та прийняті стандарти. Якщо Ви ставите за мету вразити своєю оригінальністю, то зважайте на наявні тут шаблони. Гарно структурований документ, без орфографічних помилок - це те, що чекають роботодавці. Пам'ятайте, що у Вас не буде другого шансу справити перше враження.

  2. Зрозумійте очікування роботодавців. Подивіться, кого саме шукають наймачі - галузі, професії, навички. Зайдіть на сайти тих роботодавців, у яких Ви прагнете знайти роботу та подивіться, кого ж шукають вони. Оцініть свої здобутки та компетенції очима роботодавця. Ознайомлення з картиною ринку праці підкаже, як "намалювати" свій портрет, щоб він був цікавим саме конкретним роботодавцям. Напевно, варто ще раз згадати, що  в нинішній кризовий момент потрібні працівники у сфері логістики, медицини та інформаційних технологій.

  3. Оцініть свій результат. Розповідаючи про свої місця роботи й опановані професії, не слід забувати про іншу річ. Кожен роботодавець хоче приблизно уявити, яку саме користь Ви принесете компанії. Формальний перелік попередніх місць роботи, скоріше всього, не справить враження. “Оцифруйте” свої досягнення, розкажіть про них у деталях. Замість перелічування місць роботи вкажіть на успіхи, яких вдалось досягнути. Згадайте, як випечений Вами хліб купували представники відомих фірм.  Або Ви вдвічі збільшили продаж товарів, провівши ефективну рекламну кампанію. Будучи озброєними такими фактами, Ви з легкістю пройдете співбесіду.

  4. Продемонструйте жагу до знань. Проходження курсів підвищення кваліфікації, розвиток навичок і завершення навчання у освітніх закладах - це ті пункти, за якими роботодавець оцінює шукачів роботи. Згадайте, які  курси Ви, можливо, закінчили та отримали сертифікати (на Prometeus, Сousera чи іншій освітній платформ), і як це допомогло у Вашій роботі. Перелік набутих знань доповніть родзинкою: напишіть, чому бажаєте навчитись, які  нові компетенції отримати на новій роботі.

  5. Розкрийте свою особистість. Нікого не беруть на роботу за красиву душу, але всі хочуть бачити працівника, який віддається роботі з душею. Зараз усі компанії (особливо великі гравці) роблять наголос на цінностях. Хтозна, можливо Ваші хобі розкажуть про Вас більше, аніж Ваш трудовий шлях. Не бійтеся розповідати про свої інтереси. І,  можливо, тоді серед працівників з рівною кваліфікацією перевагу віддадуть саме  Вам. Бо Ви вмієте зацікавити.

Ніколи не “зациклюйтеся” лише на власних дипломах.  Імовірно, Ви володієте безліччю інших компетенцій, про котрі Ви навіть не розмірковували як про такі, що  дадуть Вам шанс у роботі. У Вас є авто? Можливо, Вас зацікавить логістика. Ви вмієте гарно готувати солодощі дітям? Чому б не спробувати готувати смаколики з доставкою? Ви вмієте шити? Наразі є значний попит на маски для обличчя.

Напевно, усі вже розуміють, що коли завершиться карантин, і ми перейдемо до звичного життя, світ вже буде іншим. І шукати собі місце в цій новій реальності потрібно вже зараз.

Усім нам успіхів! Будьмо здоровими та вірмо у власні сили!  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень