Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Телефонують зі служби безпеки банку?

Дата: 01.05.2025 09:11
Кількість переглядів: 38

Фото без опису

Перебуваючи в транспорті отримала дзвінок від працівника банку, який повідомив що з мого рахунку намагаються зняти кошти та перевести на сумнівну картку, терміново необхідно назвати номер своєї картки, термін дії та код для ідентифікації та зупинки транзакції.

Телефонують з банку під виглядом працівників і виманюють реквізити карти, код (або від імені державних установ чи операторів мобільного зв’язку)

Пам’ятайте:

✅ Безпека збереження коштів та користування рахунками починається з Вас.

✅Використовуйте під час будь-яких операцій у мережі "Інтернет" чи онлайн-оплаті послуг лише інтернет-карти, на які переказуйте кошти з основного рахунку в сумі, яка необхідна для оплати або переказу! Не дайте змоги шахраям заволодіти реквізитами до основного рахунку та викрасти кошти.

✅Ніколи не розміщуйте об’яви в мережі "Інтернет" з вказанням фінансового номеру. Шахраї, отримавши цю інформацію, можуть звернутись до оператора мобільного зв’язку та здійснити його перевипуск, отримати доступ до інтернет-банкінгу та заволодіти коштами. Якщо ви виявили, що сімкартка з якоїсь причини заблокована, мерщій зверніться до найближчого відділення банку та заблокуйте карткові рахунки. Краще їх потім розблокувати, аніж залишитись без коштів.

✅Використовуйте контрактну основу надання послуг мобільним оператором, тоді шахраям буде важко перевипустити ваш фінансовий номер.

✅Використовуйте послугу код-паролю на перевипуск або блокування сімкарт, який знаєте лише ви та мобільний оператор, бо, не маючи цієї інформації, шахрай не досягне злочинної мети.

❌ Працівник банку ніколи не зателефонує до клієнта та не буде випитувати реквізити карти, термін дії, CVV код та 3ds підтвердження, він запросить вас до відділення банку.

❌ Не повідомляйте нікому тимчасові паролі, які приходять в смс-повідомленні. Розголошення цієї інформації призведе до втрати коштів.

❌ Співробітник банку ніколи не буде телефонувати та розповідати про якісь псевдошахрайські операції по рахунку, він просто заблокує картковий рахунок і ви будете змушені звернутись до відділення банку для з'ясування обставин.

❌ Співробітник банку ніколи не запропонує встановити програми для віддаленого керування рахунками (Тімвʼювер, АніДеск та ін…).

❌ Не виконуйте ніяких дій у банкоматах чи терміналах за вказівкою співробітника банку (проведення маніпуляцій у банкоматах чи терміналах)

На замітку:

  • Банк не питає секретних даних — це шахрай!
  • Телефонний дзвінок — ще не доказ, що це банк!
  • Коди й паролі — це твої гроші. Бережи їх!
  • Шахрай намагається дізнатися більше — зупини це!
  • Банківські дані — це твоє приватне життя. Захисти його!

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь