Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Стартувала Декада педагогічної майстерності

Дата: 04.02.2025 19:11
Кількість переглядів: 194

                                                                   Зібратися разом -  це початок,

                                                            Триматися разом – це прогрес,

                                                             Працювати разом – це успіх.

                                                                                               Генрі Форд

   В Слов’яносербській гімназії стартувала традиційна  Декада педагогічної майстерності .

   Цього року вирішили відійти від шаблонів та надати можливість вчителям зустрітися на «Методичному рингу», щоб  продемонструвати творчі надбання, методичні знахідки та  розкрити свої секрети ефективних уроків. Адже відвідуючи уроки колег, бачимо тільки вершину айсберга. Невидимою залишається величезна робота з підготовки цікавих уроків, пошук ідей та їх використання, спроби та помилки, самоаналіз педагогічної діяльності.

    3 лютого відбувся І тур "Методичного рингу".  Вчителька фізики Іванова С. В. поділилася з учасниками  рингу  методом проєктів на уроках фізики та продемонструвала виконані учнями проєкти. Світлана Володимирівна довела, що використання  ​методу проєктів на уроках  сприяє активному навчанню, розвитку критичного мислення, практичних навичок та творчості. Виконання проєктів спонукає учнів до самостійного дослідження, вирішення реальних завдань та роботи в групах, що підвищує зацікавленість у предметі.

  Будковська В.А., учителька української мови та літератури поділилася досвідом щодо застосування фреймових структур в навчанні української мови, які дозволяють в обмежений термін сформувати базисний словниковий запас. Фреймовий підхід забезпечує формування специфічних комунікативних знань, умінь, навичок, компетентності, досвіду коректного використання мовних виразів, оволодіння мовними нормами у всіх видах мовленнєвої діяльності, особливо в говорінні та письмі. Валентина Андріївна на зразках власних фреймів та створених дітьми показала, як навчання за допомогою фреймового підходу формує уявлення про мову як систему взаємопов'язаних елементів на різних рівнях (фонетичному лексичному, граматичному).

   Вчитель англійської мови Бежнер О.В. показав, як йому допомагає зацікавити учнів та активізувати навички говоріння на уроках англійської мови метод інсценування. Для яскравості дійові особи розповідають вірші, співають пісні та танцюють.

  Вчителька 2 класу Задніпряна А.М. провела майстер-клас «Навчальна гра у початковій школі».   Цікаві ігри та вправи на уроках  завжди викликають інтерес у школярів. Всі учасники рингу долучилися до математичних та мовних ігор. На практиці побачили, як ігри  «Посади метелика на квітку» та «Математичний боулінг» допомагають без примусу засвоювати математичні взаємозалежності в найрізноманітніших життєвих ситуаціях, а  ігри «Мовний баскетбол» та «Вивчаємо частини мови разом з пінгвінчиками» на уроках української мови збагачують словниковий запас та прищеплюють інтерес і любов до мови.

   Сьогодення вимагає в освіті нові шляхи й сучасні підходи до навчання здобувачів освіти та вчителя-майстра, який постійно збагачує свій досвід та із задоволенням навчається і навчає.

 Творчим і продуктивним,  з цікавими ідеями та новими поглядами на давно відомі методи навчання видався І тур "Методичного рингу". Далі буде!



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь