Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

До Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань внесено зміни (зміни діють з 03.05.2024)

Дата: 09.05.2024 11:39
Кількість переглядів: 161

Мінфін вніс зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309. Відповідний наказ від 08.04.2024№ 185 оприлюднено на сайті Мінфіну.

Що саме змінено?

1. Порядок доповнили нормою щодо реєстрації бюджетних зобов’язань у разі закупівлі товарів шляхом використання електронного каталогу.

Зокрема, передбачено, що за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів з урахуванням особливостей, визначених законодавством у сфері закупівель, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару, розпорядник бюджетних коштів повинен подати до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань протягом 7 робочих днів:

  • з дати взяття бюджетного зобов’язання
  • або з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

2. Підкориговано п. 2.2. Порядку. Тепер у ньому зазначено, що розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа, і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.

Це ж саме стосується Реєстру фінансових зобов’язань (п. 2.4 Порядку). Його слід подавати до Казначейства протягом 7 робочих днів з дати прийняття до виконання бюджетного фінансового зобов’язання в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.

3. Уточнено, що якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з порушенням бюджетного законодавства розпорядниками бюджетних коштів, то органи Казначейства застосовують заходи впливу, передбачені пп. 1, 2 ч. 1 ст. 117 БКУ, а саме:

  • попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з  вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства та/або
  • зупинення операцій з бюджетними коштами.

4. П. 2.10 Порядку доповнено новою нормою: якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства:

  • надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та
  • повертають Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і підтвердні документи.

5. Також внесено зміни до Порядків заповнення:

  • Реєстру бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (додаток 1);
  • Реєстру бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (додаток 2).

Джерело: https://buhgalter.com.ua/news/byudzhetniy-proces/do-poryadku-reyestratsiyi-ta-obliku-byudzhetnih-zobovyazan-vneseno/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь