Як внести зміни до звітності, яку вже прийнято Казначейством, та відправити доопрацьовану?
Відповідь на це запитання надали фахівці ДКСУ на своєму сайті www.treasury.gov.ua. Зокрема, вони зазначили, що у випадку виникнення необхідності внесення коригувань у форми звітів, що були прийняти Казначейством, таки форми звітів підлягають видаленню і повторному створенню.
Для видалення форм звітів потрібно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування, що приймає звітність на перевірку та повідомити ідентифікатор звіту (ID), який потрібно видалити.
А вже після видалення тієї форми, яку потрібно відкоригувати, слід сформувати новий звіт з правильними даними та надіслати його органу Казначейства.
Крім цього казначеї пояснили порядок відправки звітів у разі повернення звітів казначеєм на доопрацювання.
Так,після внесення відповідних коригувань у форми звітів, їх підписання бухгалтером та керівником установи, форми звітів підлягають відправці в орган Казначейства за місцем обслуговування в по