Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ:
1.Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру
2.Документ, що підтверджує оплату послуг з надання довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) (або інформація (реквізити платежу) про сплату збору (внесення плати) в будь-якій формі, надані суб’єктом звернення)
3.Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви повноваженою заявником особою)
Умови і випадки надання:
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі - засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи через Публічну кадастрову карту або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру.
У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв'язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку