Державна реєстрація змін до відомостей про складову частину меліоративної мережі з видачею витягу з Державного земельного кадастру
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ:
1.Заява про державну реєстрацію складової частини меліоративної мережі (змін до відомостей про неї) за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051
2.Документація із землеустрою, інші документи, які є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про складову частину меліоративної мережі (технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; інша документація із землеустрою відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій»).
3.Електронний документ
Умови і випадки надання:
Заява разом з документацією із землеустрою або технічною документацією оцінки земель в електронній формі, електронним документом надсилається в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру
Подання заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру разом із документацією із землеустрою чи документацією із оцінки земель здійснюється розробником такої документації, якщо інше не встановлено договором на виконання робіт із землеустрою чи оцінки земель