Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ:
1.1. Заява (клопотання) на ім'я сільського голови.
2. Копія паспорту громадянина (1,2 сторінка та сторінка з відміткою реєстрації місця проживання).
3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (для фізичної особи).
4.Копія виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
5.Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичноЇ особи).
6. Копія технічного паспорту на об'єкт нерухомості, складеного суб'єктами господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію нерухомого майна (у разі наявності).
7.Копію документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством ( у разі наявності).
8. Договір про оплату авансового внеску в рахунок плати за земельну ділянку.
9. Копія документа, який посвідчує право на земельну ділянку (у разі наявності).
10. Звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки.
11. Банківські реквізити.
12. Витяг з Державного земельного кадастру.
13. Проект відведення земельної ділянки (у випадку якщо земельна ділянка не перебувала в користуванні).
14. Договір оренди земельної ділянки (у разі якщо земельна ділянка перебувала в оренді).
15. Копія довіреності, на підставі якої інтереси одержувача адміністративної послуги представлятиме уповноважена особа (у разі потреби), ( за наявністю оригіналу).
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА: