Великоплосківська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Всеукраїнська програма ментального здоров'я "Ти як?": Як вислухати та підтримати людину яка в стресі?

Дата: 14.07.2023 14:16
Кількість переглядів: 114

На зображенні може бути: текст

Якщо людина дезорієнтована, не може назвати своє ім’я чи місце перебування, погрожує нашкодити собі чи іншим, плаче або кричить — це можуть буть ознаки сильного стресу. Щоб зарадити у такій ситуації, насамперед переконайтеся, що вам і співрозмовнику нічого не загрожує. Зберігайте спокій, представтесь і скажіть, що бажаєте допомогти.

Що варто пам’ятати, якщо людина йде на контакт:

▫️ іноді їй просто треба виговоритися;

▫️ їй важливо усвідомити, що її почули і зрозуміли;

▫️ важливі не тільки ваші слова під час розмови, а й мова тіла.

У цьому дописі ви знайдете кілька порад, як вислухати людину, яка пережила сильний стрес, що важливо проговорити і як не зробити гірше. Адже у такому стані вона не завжди готова розмовляти, а ваше щире бажання допомогти може викликати байдужість чи навіть агресію ✍🏻

На зображенні може бути: текст

На зображенні може бути: текст «аби уважно вислухати i все зрозумити... запевнть людину, що слухаете ii "<я вас чую>> уточнюйте незрозумле <<ви маете на уваз, що...">, "<пояснть, будь ласка...> повторюйте основну думку людини <<ви кажете, що..." що. визначте ключов думки людини та повторить ix <<3 ваших слi̇в я розумю, що..." так людина переконаеться, що ii почули та правильно зрозумли.»

На зображенні може бути: текст «аби пдтримати та заспокойти людину... не нтерпретуйте ii слi̇в, не робить оцнних суджень "мабуть, ви почуваетеся жахливо>> визнайте, що проблема людини важлива "<мені дуже шкода чути це", <<так, це дейсно важко"> дайте людини зрозумити, що вона молодець зробила усе можливе <<я бачу, як вам непросто, ви молодець...", <<я вважаю, ви все зробили в.рно>> адже пịд час стресових подй ми знецнюемо себе свой старання.»

На зображенні може бути: текст «аби людина почувала себе в безпеци та вийшла на контакт, звертайте увагу не лише на своï слова, але й на мову тла: вираз обличчя, погляд, позу, жести. чтко представляйтеся, коли потрибно; тримайте зоровий контакт але не дивться на людину постйно, щоб вона не вi̇дчувала тиску; -тримайте видкриту позу, не схрещуйте рук; говорить м'яко, спокйно, не дуже гучно.»

На зображенні може бути: текст


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь